النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: طالب مساعدة من محترفى الميكروكنترولر

افتراضي طالب مساعدة من محترفى الميكروكنترولر

(((انا عرفت انى بتوع هندسة منوف شاطرين فى العملى علشان كده ممكن حد يساعدنى)))

لو سمحتوا ارجوكوا انا محتاج مشاريع بالميكروكنترولر عن طريق لغة الاسمبلى و برنامج الامبى لاب بس اجروكوا عايز ازاى ابرمجه وازاى اعمل الدايرة نفسها انا عارفه انه طلب رخم بس انا واثق فى ربنا و فيكوا انكو مش هتخزلونى انا عايز مشروع ساعة يديجتال عن طريق 7 سيجما او اشارة مرور او اى حاجة

مفيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش ردددددددددددددددددددددددددددددد

لا في رد اهو يا عم..........
    عايز اشارة مرور.......قولي بس عايز كل لون يشتغل قد ايه(اخضر و احمر و اصفر) و انا هبعتلك البرنامج علي طول

I know

just been browsing and came across www.watchesfirm.com there prices seem to be way lower that standard. All of the wristwatches seem to be priced around $300 to $400. Are they fakes? The site seems to look quite legit.
    Buying luxury watches for $199!

نا عرفت انى بتوع هندسة منوف شاطرين فى العملى علشان كده ممكن حد يساعدنى)))

لو سمحتوا ارجوكوا انا محتاج مشاريع بالميكروكنترولر عن طريق لغة الاسمبلى و برنامج الامبى لاب بس اجروكوا عايز ازاى ابرمجه وازاى اعمل الدايرة نفسها انا عارفه انه طلب رخم بس انا واثق فى ربنا و فيكوا انكو مش هتخزلونى انا عايز مشروع ساعة يديجتال عن طريق 7 سيجما او اشارة مرور او اى حاجة

المفضلات