صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 15 من 15

الموضوع: دعوه لطلبة جميع الاقسام

بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام عليكم يا جماعة ازيكم انا لية بدرى ما دخلتش نت ودة بسب امتحانات اعمال سنة اتمنالك التوفيق جميعا وبرافوووووووووو عليك يا تيمو على الفكرة جى بس انا مع مهندسة هند فى ان التعرف على المواد هيكون افضل من التعرف على الدكاترة بس مع عدم نكران الجميل لاساتدزتنا العظماء اللى الواحد بيفخر انس بيدرس منهم وبرضة موضوع النقاش دة جميل علشان نخلى النادى حيوى كدة على طول ومتنسوش كلكم انك تدعوا اصحابكم وزملائكم للدخول فى الموقع والمشاركة الفعالة فى النادى
    شكراا مهندس خالد 2 مدنى

بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام عليكم يا جماعة ازيكم انا لية بدرى ما دخلتش نت ودة بسب امتحانات اعمال سنة اتمنالك التوفيق جميعا وبرافوووووووووو عليك يا تيمو على الفكرة دى بس انا مع مهندسة هند فى ان التعرف على المواد هيكون افضل من التعرف على الدكاترة بس مع عدم نكران الجميل لاساتزتنا العظماء اللى الواحد بيفخر انه بيدرس منهم وبرضة موضوع النقاش دة جميل علشان نخلى النادى حيوى كدة على طول ومتنسوش كلكم انك تدعوا اصحابكم وزملائكم للدخول فى الموقع والمشاركة الفعالة فى النادى
    شكراا مهندس خالد 2 مدنى

فكرة جميلة لكن تفتقر الهدف القوي

وبعدين موقع جامعة اسيوط فيه السير الذاتية لكل الدكاترة في جميع الاقسام بالاضافة الى ارقام تليفوناتهم المحمولة

على العموم انا ان شاء الله ناوي اكتب عن أبرز دكاترة قسم مدني و_يعني_ اذاي ممكن الواحد يتعامل مع المواد بتاعتهم بالطريقة المثلى . بس ده في الاجازة ان شاء الله لااننا حاليا داخلين في امتحانات
    والله الموفق ......
    حسن محمد محمد _ قسم مدني

كل سنة وانتم طيبين يا جماعه انا م/ مصطفى خريج تعدين اسيوط 2004 وكانت عندى فكرة بتهم كل الخريجين او اللى قربوا يتخرجوا الا وهو موضوع الشغل وهل سيتم الحصول على فرصة عمل بسرعه ولا الشهور هتعدى من غير منلاقى عموما لو فيه اى حد خريج او هيتخرج قريب يبقى يكلمنى انصحه يعمل ايه بدل مايتشحطط وميعرفش يحدد هدفه ده رقمى للى عايز يكلمن بس يكون تعدين لانى مش هقدر افيد الاقسام التانية 0104410009 - 0170350908

اخوانى طلبة قسم ميكانيكا لو حد فيكم محتاج حاجة فى المشاريع اخوكم عبدالظاهر انا خريج هندسة اسيوط 2005 قسم ميكاترونيكس لو احتاجتمحاجة فى cnc انا تحت امركم

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المفضلات