النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: ارجو الرد

help ارجو الرد

في شركات كتير بتعمل تدريب في الاجازه بس اغلبها بيحاولو يتعبوك علشان يكرهوك في التدريب ده بس صدقوني ده مهم جدا لانك مش هنعرف قيمته غير لما تتخرج وتنزل مواقع عمليه ياريت اللي يعرف شركه بتعمل تدريب جاد يرد عليا

في شركات كتير جادة في التدريب ولو كنت مدني انا بارشحلك المقالون العرب لانها دايما بتقبل طلبة اسيوط وحتي بعدين في الشغل

السلام عليكم
    ازيك يا بشمهندس فضل انا بقولك ان التدريب من وجهة نظرى مش محتاج شركات كبيرة انتا ممكن تلاقى عندك فى بلدك يعنى مهندسين حرة بتشتغل وممكن تساعدك وتعرفك اللى انتا عاوزة بس المهم النجاح طبعا انتا فاهمنى
    ياريت نبقى على اتصال
    فارس

كل منكم له رأي جميل بجد أنا شخصيا أحترمه
    لكن للاسف انا رحت للتدريب لمدة 10 أيام في شركة المقاولون العرب فرع سوهاج محاولا ان استفيد أقصى الامكان لكن عدم الاهتمام الذي لاقيته انا وزملائي كان كفيلا باحباطي وعدم استمراري ف التدريب
    ولكن انا لسه مخلص سنة أولى هل ممكن يكون ده سبب في عدم فهمي لاي شئ بالموقع؟
    اخيكم الصغير حسن محمد

بسم الله الرحمن الرحيم
    يا مهندس حسن انتا بالتاكيد مش هيعجبك النظام فى البداية لاننا مش واخدين علية او بسب ان احنا ممكن نكون فى الكلية بنتعب ونشتغل اكتر من اللى ممكن نشوفة فى الموقع ودة لان الحياة العملية تختلف طبعا عن الدراسة .
    حاجة تانى بالنسبة لكونك فى اولى مش مشكلة ابدا فى انك تتدرب لان طبيعى فى بداية المشوار مش هتدخل على حاجات جامدة زى الخرسانة والتصميم لكن هتبتدى طبعا بالمساحة واعتقد انك حاليا هتكون عندك دراية كبيرة بالنسبة للشغل اللى بنعملة فى الكلية .
    بالتوفيق ان شاء الله اخوك خالد 2 مدنى

chinazv08
    Guest

Basic Chemicals

Many chemical valve manufacturing processes depend on basic chemical products such as chemical valve hydrochloric acid, sulphuric acid, caustic soda, hydrogen peroxide and similar products as basic building blocks or catalysts for the reactions required to produce the end products.chemical valve www.corrosion-resistant-valves.com

المفضلات