النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: اسطوانات تعليميه روعه

افتراضي اسطوانات تعليميه روعه

على فكرة يا جماعه ....معايا اسطوانات تعليميه روعه بتسع لغات ومن ضمنهم عربى اسطوانات لشركة بترول شلامبر جير اللى عاوزها يبعتلى رساله ويكلمنى انا خريج الزقازيق بالمناسبه
    0020107858787

عفوا يعني عرفنا انك خريج الزقازيق صحتين الي بدو يخدم ما بغلب الناس واتصلو علي اسلوب بش حلو هذا
    الله الغني عن هيك مساعدة

مشكور اخي علي هذا المجهود ووضعه الله في ميزان حسناتك ودا ايميلي morad_1000a@hotmail.com
    إذا لم تجد ما تبحث عنه .. اضغط هنا وابحث من جديد
    http://www.tkne.net/search.htm

الله يعوض علينا فى هذا الجيل ادعوا له بالهداية ........................ لاتعليق

اصلا اسطوانات ايه او تعليم ايه اصلا

يا عم الحاج فضحتنا على النت عاوز تخدم الناس بلاش رخامة

انت فرحان برقمك والا ايه انت شكلك جديد عالنت وكمان شكلك اول مرة تمسك موبيل

افتراضي رد

السادة المهندسين...او اللى لسه ما بقوش مهندسين ..ويمكن ما يبقوش ...الاسطوانات دى مساحتها اكبر من سته جيجا ...فعشان اوفر عليك التعب يا حبيبى انا قولت اكتب رقمى عشان اللى عاوزها انا هنسخهاله ويكلمنى وياخدها ...انا يا كتكوت معايا موبايل قبل مانت تدخل مدرسه يابن امبارح...ومرتبى يشتريلك موبايل لكل واحد فى بلدكو دا لو لك بلد اصلا.....
    ع العموم انا اسف للادارة انى رديت بالطريقه دى...واسف انكم سمحتم بان الهجوم دا يحصل على منتداكم ...يا ريت يكون فيه رقابه اكتر من كدة...مش شويه اطفال داخله تلعب وتتطاول علينا وتنشروا لهم كلماتهم البذيئه...ع العموم اعتبروا ان دى اخر مرة ادخل على منتداكم الغير مراعى لحقوق الاخرين,,,شكرا

حقك تزعل بس مش هقول غير جزاك الله خير علي عرضك
    يكفي محاولتك خدمة الاخرين ايا كانت طريقة عرض خدمتك
    المهم المضمون ولس الظاهر
    حاول ولا تياس من اخواتك في النادي معانا
    هتلاقي مهندسين اخوانك يسمعوك ويا خدو منك
    كفاية انها صدقة جارية
    اخوكم ظ ابو احمد

المفضلات